« »

Carian Lain

Memuatkan ...

Isnin, 13 Februari 2012

Kejohanan Bola Sepak Antara Jurusan KKBN Pontian


13Februari 2012 KKBN Pontian Bermula pada 9 Februari 2012 hingga 16 Februari 2012 akan berlangsungnya Kejohanan Bola Sepak Antara Jurusan anjuran Viking Fc. Kejohanan yang dijadualkan akan mengambil tempat di Padang Utama KKBN Pontian dan berjalan mengikut masa yang telah ditetapkan. Warga KKBN Pontian dijemput untuk memeriahkan Kejohanan ini dan sama-sama memberi sokongan kepada para peserta. Kejohanan ini adalah untuk mencungkil bakat peserta di dalam acara bola sepak dan secara tidak langsung menjadi platform pemilihan wakil KKBN Pontian di dalam Kejohanan Sukan IKBN/IKTBN/KKBN SeMalaysia pada tahun ini.

12 ulasan:

  1. sukan nie Viking F.C yang buat..anjuran dh betul dh....jangan nak memandai...lain kali klu nk buat blog kene rajin bertanya....bercampur kan bagus...

    BalasPadam
  2. lembu punya susu, sapi dapat nama. . . . . after doite thiking other person ... rember that ..

    BalasPadam
  3. apasal pic kt atas lngsung xde logo viking f.c.? apa yg aku tau viking f.c. yg brsusah pyah.. payah klu yg wat bloh ni kera sumbang..

    BalasPadam
    Balasan
    1. nak dapat mana logo viking fc.kasi la satu

      Padam
  4. bese la wei....hidup kurang bercampur..korang tgk jek la pejabat dia..duk sowang2...eee mcm ci lah...wei kudut aku rase bek ko g tanya sapa2,sukan bola nie sape y anjurkan...

    BalasPadam
  5. Kalu salah mintak maaf ya.Sebelum buat maklumat ni pun saya dah tanya pada En.Syukor. Kalu salah dia bagi tau, salah la saya tulis.Momantai saya kasi tuka.cuma nak tau ada ke sape2 dari viking f.c mana nak dapat logo.kalu salah kang marah lagi....

    BalasPadam
  6. Alamak bro (TANPA NAMA)!!! BENGGANG NYER.... Xkn si pembuat blog x tnye2 sblm kuar statment.. Sekurang2 nyer dia tau nk buat blog, drpd X TAU lgsg knknkn... tau nye nk komen aje.. Sdr2 lh bro (TANPA NAMA) TGK SLH DIRI SNDIRI DLU SBLM SLH KN ORG LAIN.....

    BalasPadam
    Balasan
    1. ha ni la org ckp...msuk uma xberi salam...main hmbus je...pe mslah ye reti wt blog or x??? stkat bloq cm ni...bile2 mase leh wat la....stkat "blogspot.com" ni...bdk2 kecik pun leh wat. benda da sdia de...tp mslah skung ni bkn psal blog ni. Di sbbkn xtnye la kuar stment mcm ni....pi tnye en.sykor wt pe....en.sykor sndri pihak viking f.c yg urus kn...kn da nmpk. pd si "PRIHTIN" la sgt ni...klu awk xtau pape, baik diam.

      Padam
    2. Terima kasih di atas komen-komen yang diberikan. Apa-apa hal pon terima kasih sebab sudi bukak n ikuti blog ni walaupun budak kecik pon tau buat. Untuk perhatian En Tanpa Nama yang saya juga tahu siapa orangnya, saya dah pon tukar nama penganjur. Sila semak semula catatan di atas. Tak perlu gaduh-gaduh saya tulis pon atas niat yang baik.

      Padam
    3. skrg nie spe yg main hembus dlu bro (tanpa nama)bkn ke tanpa name yg main hembus dlu. ap slh nyer jmpe sndiri ker ngan si pembuat blog 2, bgtau elok2 pkara yg sbnr nyer.. nie main komen jer kt blog, wt ap... 2 si pembuat blog mntk logo viking fc dh bg ker.. nti slh statment main hembus lg kt blog nie... ntah ap2 ntah...

      Padam
    4. Student Muslimah9 Mac 2012 9:14 PG

      kpd penaung V.F.C yang disegani kononya..ckpp2 la nak cr buruk org..diri sendiri cermin dulu..semua org da wat silap. x baek aibkan org nnti aib kita yg nampak. renung2kan selamat beramal...

      Padam