« »

Carian Lain

Jumaat, 7 Disember 2012

Perhimpunan Bulanan 2012





7 Disember 2012, Perhimpunan bulanan bersempena hari peperiksaan yang menjelang tiba telah diadakan di KKBN Pontian bermula jam 08:30. Majlis seperti biasa dimulakan dengan nyanyian lagu Negeri Johor, lagu Negaraku, lagu KKBN dan seterusnya bacaan doa Solat Sunat Dhuha. En. Anamallah bin Hj Yunan telah diberi peluang untuk menerangkan dengan lebih jelas akan perjalanan minggu peperiksaan kelak.




 Tn Hj. Aziz b. A. Rahman                     En Kamal b. Karim                                     En. Rosli b. Rasimin
 Ketua Jabatan Kemahiran Asas                                      Ketua Jabatan Automotif                                                           Ketua Jabatan Penyejukbekuan
                                                                                                                                                                                            & Penyaman Udara


En. Kusnan b. Parkan                           Pn Juminah bt. A.Karim                         En. Abdul Razak b. Hashim
Ketua Jabatan Binaan Bangunan                                         Ketua Jabatan Elektronik Industri                                   Ketua Jabatan Pendawaian Elektrik

Semua ketua jabatan  telah dijemput untuk memberi pesanan terakhir sebelum peperiksaan bermula. Antara pesanan mereka adalah supaya pelajar bersusah-payah sekarang dan tidak bersusah pada masa hadapan.



Majlis tidak sah sekiranya Pn. Pemangku Pengarah tidak memberi sepatah dua kata. Antara nasihat beliau adalah supaya pelajar dapat berusaha dan bertawakal kepada Allah dan semoga Tuhan akan memberi ketenangan dan kesenangan dalam menghadapi peperiksaan. Tidak lupa juga mengingatkan semua pelajar supaya sembahyang lima waktu.

Sebelum Majlis berakhir, sebanyak 3 tanda penghargaan telah diberikan kepada mereka yang layak, iaitu, Anugerah Khidmat Bakti diberikan kepada En. Mohd Ridhwan bin Amran (Mega), Anugerah Kerohanian kepada kepada Mohd Khairuddin bin Mohtar (JBB T2) dan Anugerah Pelajar Berpotensi kepada Cik Noor'Aini binti Adnan (PPW T3).

Majlis diakhiri dengan bacaan doa taubat pada jam 10:30.



Tiada ulasan:

Catat Ulasan