« »

Carian Lain

Isnin, 11 Mac 2013

Perhimpunan Bulanan.

8 March 2013. Perhimpunan Bulanan telah diadakan di Dewan Terbuka KKBN Pontian. Majlis bermula seawal jam 8.30 pagi dengan ketibaab Puan Pengarah KKBN Pontian, Pn. Zunaidah binti Abd Razak. Kemudiannya semua pelajar dan petugas bersama-sama menyanyikan lagu Negeri Johor, lagu Negaraku dan lagu KKBN. Majlis diteruskan dengan bacaan doa oleh Ustaz Johari serta doa solat dhuha.
En. Sahimi bin Md. Lana kemudiannya memberi sedikit taklimat mngenai program Buletin KKBN Pontian dan 'Public Speaking'. Public Speaking yang disampaikan oleh Pan Jia Wen dari Jurusan Tekstil tahap 3 menyusul selepas itu. Beliau menyampaikan ucapan tentang pentingnya hormat-menghormati satu sama lain di kalangan masyarakat masa kini.
Seterusnya, majlis mempersilakan Pengarah KKBN Pontian menyampaikan sepatah dua kata. Beliau telah menyentuh tentang kebersihan dan disiplin pelajar yang agak membimbangkan kebelakangan ini. Beliau juga mengingatkan semua pelajar akan peperiksaan yang bakal tiba tidak lama lagi. Tanbah beliau lagi, bagi mereka yang tidak berminat meneruskan pelajaran bolehlah mengambil surat berhenti sebelum peperiksaan bermula supaya tidak timbul sebarang masalah ketika peperiksaan kelak. Majlis Penutup Kejohanan Sukan Antara Jurusan akan diadakan pada hari Khamis 14 March 2013, semua pelajar diwajibkan hadir. Wakil dari KBS dan KOBENA akan datang bersama-sama memeriahkan majlis tersebut. Pelajar akan dibenarkan pulang pada 22 March 2013 bersempena cuti semester. Akan tetapi pada malam sebelum itu, Qiamullail akan diadakan.
Perhimpunan bulanan diakhiri dengan nyanyian lagu IM4U.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan