« »

Carian Lain

Rabu, 11 September 2013

Kursus Kepimpinan Majlis Perwakilan Pelajar kali ke-2

6-9 September 2013. Seramai 35 orang MPP telah menyertai Kursus kepimpinan kali ke-2 di Port dickson. Kursus ini turut diiringi oleh En.Sahimi bin Md Lana, En. Suhilme bin Supar, Cik Nurul Syazwana binti Sazali dan Zamila binti Ngadiman.


Mereka telah bertolak dari KKBN Pontian pada hari Jumaat jam 3 petang dan telah tiba di Akademi Pembangunan Belia Malaysia pada jam 8 malam.

Aktiviti kursus dimulakan dengan program ice breaking, sesi berkenalan, pembahagian kumpulan dan perbincangan nama kumpulan.

Pada hari kedua, slot Potensi Kepimpinan Diri dan Membina Kekuatan Kepimpinan menyusul yang bertujuan memupuk sifat kepimpinan dalam diri para peserta.

Hari seterusnya diisi dengan forum dadah dan aktiviti abseiling. Permainan Futsal & Bola Tampar turut diadakan pada waktu petang.

Pada hari terakhir, Majlis Penutup dimulakan jam 11 pagi dan dirasmikan oleh Penolong Pengarah Akdemi Pembangunan Malaysia (APBM), Port Dickson, Negeri Sembilan, Pn. Lim Qwee Buay. Sijil turut disampaikan dalam majlis tersebut.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan